Hodnocení obchodu
MT
Martin Turek
Objednal jsem nejlevnější zapalovač s pouzdrem a příslušenstvím za cenu o jaké si jiný obchod může jenom nechat zdát. Stalo se, že vinou špatného spárování pouzdra a krabičky mi přišlo pouzdro černé místo hnědého. Po telefonické domluvě jsem ho poslal ve čtvrtek na výměnu zpět a příští úterý jsem měl doma pouzdro správné. V obálce byly navíc ještě peníze za poštu a jako omluva náhradní kamínky. Telefonická i emailová komunikace probíhala na výbornou a proto si myslím, že předchozí nagativní hodnocení komunikace s obchodem je zapříčiněná spíše samotnými stěžovateli. Tímto chci poukázat na to, že chyba se může stát, ale záleží na tom jakou má chybující snahu jí napravit. Tento obchod se chová naprosto profesionálně a vřele ho doporučuji dalším zájemcům o Zippo. Děkuji
O
Ondrus
maximální spokojenost, zboží bylo skladem, po nákupu během okamžiku přišel mail že se zpracovává, za pár minut další mail že zásilka byla odeslána. ani jsem tomu nechtěl věřit ale opravdu druhý den ráno mě budil pošťák s balíčkem. cena poštovného v naprosté pohodě ( 44 kč ), ne jak v jiných obhodech kde za každou i malou věc chtěj za poštu 120 !!! to opravdu potěšilo a proto můžu jen doporučit, takovej nákup dělá jen radost.
Profesionální obchod s originálním zbožím za nejnižší ceny na trhu.
Dobrý den, je nám líto, že dodání zboží trvalo déle, ale vzhledem k tomu, že jste objednával (a) 29.12. v sobotu a do 6.1. byla u našeho dodavatele inventura, nebylo bohužel v našich silách Vaší objednávku vyřídit dříve. Tímto se ještě jednou omlouváme.
Dobrý den, prosím, spojte se s námi a doklad Vám samozřejmě dodáme - pravděpodobně jsme jej zapomněli během předvánočního shonu přiložit. Za toto se moc omlouváme. Každopádně případné reklamace řešíme i bez dokladu a na zapalovače koupené i jinde vzhledem k doživotní a celosvětové záruce přímo od výrobce.
L
Lucie
Obchod je přehledný, ceny jsou velmi dobré, při objednávce nad 500Kč byla doprava zdarma, což je při objednání Zippo zapalovače vždy.
Objednal jsem si pár dnů před vánoci zapalovač který byl jak zde tak i v jiných e-shopech vyprodán. S vidinou skvělé ceny jsem se rozhodl počkat si až bude opět naskladněn a darovat ho až po vánocích. Jak velké bylo moje překvapení když mi dva dny po objednávce přišla zpráva že zboží je již připraveno a já můžu udělat blízkým radost pod stromečkem přesně dle plánu.Z počátku jsem se obával aby to nebyl zajíc v pytli,ale dle přesného návodu výrobce jsem si zkontroloval identifikační znaky a vše proběhlo v pořádku.Ostatním doporučuji
B
Blue511
Široká nabídka za rozumné ceny. Možnost zakoupení potřebného příslušenství. Relativně rychlé připravení zboží k osobnímu odběru.
Prodávající je maximálně vstřícný a je fanouškem ZIPPO zapalovačů. Obchod jednoznačně doporučuji
A
astet
tento shop mohu jen doporučit,ostatní obchodníci by jsi mohli z shopu zippo4u.cz vzít příklad.Opravdu jsem spokojen
M
Marly
Dobré ceny. Trochu delší dodací lhůta. Obal od pouzdra byl lehce pomačkaný. Jinak spokojenost.
A
AJŠA
Dopuručuji.
B
Broňa z L.A.
jsem celkem spokojen, zapalovač zippo skvěle slouží, moc jsem si ho oblíbil a tak děkuji obchodu
L
lukas
Výborná cena. Ale na e-shopu jsou uvedeny špatné daje ohledně dostupnosti zboží. Musel jsem 2x změnil svoji objednávku. Doporučuji kontaktovat zákazníky častěji emailem. Ale komunikace přes telefon VÝBORNÁ. Ochota vyhovět zákazníka - 100%
Obchiod proběhl naprosto v pořádku a jsem spokojena.
P
Pavel
Jednoduse, objednal sem si zapalovac pred pul rokem A jeste nedorazil!! A kdyz sem telefonoval s clovekem z tohotnobchodu takze prej ho jde sam poslat a po pul roce porad nic!!!!!! Tak je strcej za klobouk!!